U organizaciji udruge SURLA u suradnji s Centrom za mlade – Bunker predavanje će 16. siječnja 2018 od 19:00 do 20:00 u POP UP kinu održati Dalibor Paar s Prirodoslovno-matematičkog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu.
Izvanučionička nastava postaje jedan od najučinkovitijih i učenicima najdražih oblika suvremene nastave 21. stoljeća. Izlazak u prirodu, muzeje ili čak i istraživačke laboratorije predstavlja često jedinstven doživljaj koji osim motiviranja i inspiriranja djece za pojedine teme pokazuje se i kao učinkovit način za stjecanje trajnih znanja i vještina. Nije uvijek potrebno otići daleko od škole, ponekad je dovoljan školski park ili obližnja šuma. Inovativnim i kreativnim doprinosom odgojitelj ili nastavnik na danoj lokaciji može djetetu prenijeti vrhunske obrazovne sadržaje. Što se tema tiče, ograničenja nema, ovi oblici nastave pogodni su kako za prirodoznanstvene i tehničke teme, tako i za učenje književnosti, povijesti i kulture. Mali istraživači iz vrtića pri tome otkrivaju nove svjetove, a veliki istraživači stječu dragocjena praktična iskustva.
Predavanje je uvod u projekt SURLA-TER u okviru kojeg će se tijekom cijele 2018. godine organizirati terenska nastavu za zainteresirane osnovnoškolce i njihove roditelje. Jednu subotu u mjesecu u dvosatnu terensku nastavu će voditi stručnjak iz tematike koja se obrađuje (antropolog, fizičar, matematičar, povjesničar, geolog, biolog, speleolog i dr.) pri čemu su svi zainteresirani odgojitelji, nastavnici pozvani kao promatrači. Demonstrirat ćemo mogućnosti ove suvremene nastave, pri čemu će se istaknuti da istu nastavu mogu odmah početi izvoditi sudionici obrazovnog procesa na svim razinama.Prisutni mogu dobiti potvrde koje se priznaju pod usavršavanje za nastavnike i odgojitelje.